fbpx

Društvene mreže

Dizajn i izrada društvenih profila

IZRADA PLAĆENIH KAMPANJA

Društvene mreže - smartphone na kojem piše social i prikazani su ljudi i male ikone društvenih mreža

Vođenje i upravljanje

ANALITIKA I PRAĆENJE OGLASA

Facebook
Google+
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Instagram

Novi trend u marketingu - Društvene mreže

Razmišljajte li ikada o svom tipičnom danu. Koliko često se probudite ujutro i provjeravate društvene mreže? Ili dok ste na poslu? Svakodnevna  rutina većine ljudi se vrti oko provjere društvenih mreža barem jednom dnevno, a to je tržište koje vaše poslovanje ne može priuštiti da propusti. Prema istraživanjima, prosječna osoba provodi gotovo dva sata dnevno na društvenim mrežama dok tinejdžeri provode gotovo punih 7 sati dnevno na različitim društvenim kanalima.

Kako su društvene mreže postale toliko važne? Godinama je tisak bio dominantan i neprikosnoven, što je dovelo do njegovog odumiranja. Vratimo se unatrag, u vrijeme – prije 20 godina jedini način da se oglašavamo bio je da se približimo nekoj izdavačkoj tvrtki, organizaciji i sl. Bili ste u nemilosti agenata, izdavačkih kuća…

Pojavom društvenih mreža danas to više nije slučaj. Preko noći veliki broj potencijalnih klijenata postao je dostupam svima. Stvorilo se ogromno novo tržište koje bilježi konstantan rast. Novine, oglašavanje putem brošura i letaka u najboljem slučaju postali su popratni dijelovi cjelokupne marketinške strategije sadržaja. Smrt print oglašavanja poklapa se i potiče od neprestanog rasta, dostupnosti i korištenja mobilnog interneta (50% + od svih internetskih pretraživanja odnosi se na mobilno pretraživanje).

Koje su prednosti oglašavanja putem društvenih mreža?

Marketing društvenih medija zahtijeva i određenu strategiju i kreativnost.

Iako se može činiti pretjeranim, sve veća važnost društvenih mreža ne smije se zanemariti. Važno je naglasiti da 97% prodavača koristi društvene mreže za prodaju svojih proizvoda. Osim toga, prednosti društvenih mreža sežu daleko izvan prodaja.

Međutim, nisu sve tvrtke svjesne prednosti takve vrste marketinga. Zapravo, skoro 50% malih poduzeća ne upotrebljava aktivno društvene mreže kako bi promoviralo svoje poslovanje. Štoviše, čak 25% njih u budućnosti ne planira koristiti društvene medije što je vrlo zabrinjavajuće.

Kao oglašavačima, važno vam je znati kakav je učinak vaših promotivnih kampanja. Koristeći oglašavanje u novinama, na radiju ili televiziji niste mogli znati točan učinak i isplativost takvih ulaganja. S društvenim medijskim platformama kao što su Facebook, Instagram, Twitter ili YouTube, a uz pomoć drugih alata kao što je Google Analytics, u stvarnom vremenu znate kako se kampanja izvodi, koji je točan broj ciljanih korisnika do kojih ste uspjeli doprijeti, kakav učinak je kampanja imala na prodaju,  koji su možebitni nedostatci vašeg proizvoda ili usluge i još mnogo toga.

Uz sve to, društvene mreže su izrazito prilagodljiv marketinški kanal te ih koristite u mjeri i kada vama to odgovara dok ih klijenti posjećuju kada oni to žele.

IZRAVNA KOMUNIKACIJA

Dio onoga što čini društvene mreže tako uspješnim marketinškim alatom je interakcija koju dobivate s korisničkom bazom – društvene mreže nude izravnu komunikaciju sa svojim klijentima. Ljudi gledaju na društvene mreže kao medije sastavljene od prijatelja i stvari koje vole, a ne kao poslovnu i marketinšku platformu. Zbog toga je manje vjerojatno da će vaši sljedbenici doživjeti vašu objavu kao reklamu, dok bi se vrlo lako mogli izravno povezati s vama i vašom pričom.

Putem društvenih mreža možete vrlo lako povećati prodaju jer ste stalno prisutni ispred svoje baze klijenata, a istovremeno privlačite i nove putem društvenih medijskih kanala. Zbog stalne prisutnosti raste vjerojatnost da će klijenti kupiti proizvod koji prodajete kada ga zatrebaju. Zato je važno širiti prisutnost svoje robne marke na više platformi.

U odnosu na tradicionalne marketinške kanale, oglašavanje na društvenim mrežama je znatno jeftinije i fleksibilnije. Određujete svoje budžete na dnevnoj bazi i prilagođavate ih svojim trenutnim potrebama i poslovanju. Mi smo tu za vas da vam izradimo najprikladniju marketinšku strategiju oglašavanja na društvenim mrežama, izaberemo one koje najbolje oslikavaju vaše poslovanje i iskoristimo puni potencija društvenih mreža za vas i rast vašeg poslovanja.

Slobodno možemo reći da je danas marketing društvenih mreža postao neizostavan dio poslovanja jednako važan kao i tradicionalni oblici oglašavanja, ali s daleko većim potencijalom rasta i razvoja.

Društvene mreže

Zanimljivi statistički podaci o društvenim mrežama

Odrasle osobe koje koriste internet u dobi od 18 do 34 godine najvjerojatnije slijede neku marku putem društvenog umrežavanja (95%).

Društveni mediji konstantno rastu. Facebook je dosegao 2,2 milijarde mjesečno aktivnih korisnika. A i većina drugih web mjesta i aplikacija za društveno umrežavanje bilježi rekordne brojeve posjetitelja.

71% potrošača koji su imali dobro iskustvo s robnom markom na društvenim mrežama vjerojatno će ga preporučiti drugima.

2,56 milijardi korisnika  društvenih mreža putem mobitela, što je 34% globalnog stanovništva, s milijun novih aktivnih mobilnih korisnika svakog novog dana.

40 puta je veće vjerojatnost da će se dijeliti vizualni sadržaj  na društvenim mrežama od ostalih vrsta sadržaja.

Trenutno postoji više od 50 milijuna malih poduzeća koja koriste Facebook stranice za povezivanje s klijentima. 4 milijuna tih tvrtki plaćaju za oglašavanje na Facebooku.