Web dizajn i Search engine optimization

Vaša web stranica je srce vašeg digitalnog marketinškog svijeta, mjesto gdje se spajaju svi digitalni kanali. Naravno, najveći izvor prometa obično je organsko pretraživanje. Ali prečesto, tvrtke ne razmišljaju o SEO dok web stranica nije dizajnirana (ili redizajnirana), stoga stranice često zaostaju u procesu optimizacije i ne koriste puni potencijal organskog pretraživanja. SEO je važan za bilo koji online sustav, a mnogi ne shvaćaju da je potrebno uključiti u proces izrade web stranice – ne kasnije.​

digitalni marketing

Vaša web stranica je virtualna slika vašeg poduzeća. I bez obzira na to gdje se nalazite i što radite, vaše poslovanje je sve više i više vezano uz internet. Uz današnje alate web dizajn nikad nije nudio toliko mogućnosti za prezentaciju vašeg poslovanja.

Web je prvo mjesto na kojem ljudi traže proizvode i usluge, a obično posljednje mjesto koje provjeravaju prije donošenja odluke o kupnji.

Zato, imati vizualno lijepu web stranicu je poželjno, ali još važnija je SEO strategija koja će vam osigurati organski potencijal za rangiranje. Vi ne stvarate samo nešto što izgleda lijepo, vaš cilj bi trebao biti stvaranje optimizirane ulazne marketinške platforme za privlačenje  i pretvaranje posjeta u prodaju.

U nastavku vam donosimo nekoliko elemenata koje bi svi trebali uzeti u obzir prilikom dizajna(redizajna) web stranice.

Web stranica - o čemu treba voditi računa

Marketing strategija

Stvaranje strategija i marketinških planova danas je izazovnije nego ikad prije. U prošlosti, jednostavno pokretanje vaše web stranice na World Wide Webu bilo je dovoljno da biste bili skoro pa sigurni da se pojavljujete na prvoj stranici.

Iako su se stvari od tada razvile, osnovni marketinški planovi ostaju nepromijenjeni. Bez obzira na dostupne kanale, još uvijek morate upoznati svog klijenta i što većoj mjeri prilagoditi se njegovim potrebama i mogućnostima uz maksimalne rezultate.

Ali bez kvalitetne i dugoročne marketinške strategije u današnje vrijeme izrazito je teško polučiti očekivane rezultate.

Istraživanje ključnih riječi

Svaka online kupnja počinje s nekoliko riječi unesenih u okvir za pretraživanje. Istraživanje ključnih riječi jedna je od najvrjednijih, najvažnijih i najboljih aktivnosti povratnih informacija u industriji pretraživanja. Uspjeh u rangiranju odgovarajuće ključne riječi može izgraditi ili razbiti cijelu web stranicu. Znati o koje ključne riječi ciljati počinje s procesom istraživanjem ključnih riječi.

Jedan od najvrednijih alata za planiranje ključnih riječi je Google AdWords. AdWords je sustav oglašavanja koji upotrebljava Google. Planer ključnih riječi besplatan je za sve korisnike samo trebate imati otvoren AdWords račun.

Učinite vašu web-lokaciju Google friendly sa SEO-om na stranici

To se odnosi na optimizaciju strukture stranice na način koji olakšava pretraživačima weba da pronađu ključne riječi koje ste ciljali.

Seo izvan vaše stranice

Off-page SEO se odnosi na sve što možete učiniti izvan vaše web stranice kako biste povećali svoj poredak. To uključuje blog marketing, forum marketing, pisanje članaka, linkiranja, društvene mreže, itd. Off-page SEO je ključni dio bilo kojeg dobro razvijen SEO plan.

Usredotočite se na podizanje ugleda

Što je važnije od ugleda na internetu? S više načina nego ikada prije da korisnici ponude povratne informacije o uslugama i proizvodima koje nudite, ne možete si priuštiti da zanemarite taj faktor. Činjenica je da samo nekoliko negativnih recenzija može znatno pokvariti cijeli posao.

Društvene mreže

dugi niz godina, društvene mreže nisu shvaćene dovoljno ozbiljno. Smatrali su ih”prolaznim modom”. Međutim, nema sumnje da je trend danas  upravo suprotan. Odnos između društvenih medija i SEO je pomalo složen. Isto tako, Google nije posve jasan kada su u pitanju društvene mreže i njihov faktor rangiranja- što ga čini još zahtjevnijim. Međutim, bez obzira na to, ne smiju se zanemariti društvene mreže i njihova važnost. Čak i ako ne utječu izravno na  SEO, one imaju ogroman utjecaj na to koliko je web stranica vidljiva.

Pisanje sadržaja

Ako želite pisati kvalitetan sadržaj potrebno je voditi računa i o SEO strategiji. Kada SEO napravite dobro, možete stvoriti sadržaj koji ljudi vole čitati i da ga Google istovremeno dobro rangira. Razmislite o SEO strategiji prije pisanja Nemojte misliti o SEO-u nakon što izradite svoj post. Morate imati već osmišljen SEO prilikom pisanja sadržaja.

Brzina web stranice i web hosting

S obzirom na to da gotovo 60% Google korisnika upotrebljavaju mobilne uređaje, mobilna usklađenost i brzina web mjesta postali su ključni čimbenici uspješnog SEO-a.