Predmet Poziva
Ovim Pozivom potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.
Svrha (cilj) Poziva
Jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja MSP-ova primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju informacijskog društva u Republici Hrvatskoj.
Prijavitelji:
Mikro poduzetnici
Mali i srednji poduzetnici
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva uključuju:
– Izrada/razvoj/nabava IKT poslovnih rješenja namijenjenih optimiziranju poslovanja/poslovnih procesa/proizvodnje
– Implementacija, prilagodba i integracija poslovnih rješenja s postojećim/novim IKT sustavom
Veličina poduzetnika | Intenzitet potpore |
Mikro i malo poduzeće | do 65 % prihvatljivih troškova |
Srednje poduzeće | do 50 % prihvatljivih troškova |
Iznos potpore
Najniži i najviši iznos potpore male vrijednosti koji se može dodijeliti poduzetniku po projektu u sklopu ovog Poziva je kako slijedi:
– najniži iznos 100.000,00 HRK
– najviši iznos 1.000.000,00 HRK.
Prihvatljivi troškovi
Sljedeće kategorije troškova smatraju se prihvatljivima:
◊ Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, AFC, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…);
◊ Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana);
◊ Troškovi za korištenje SaaS (Software as a Service) modela/usluge (do godine dana od dana uvođenja usluge);
◊ Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti;
◊ Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
◊ Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
◊ Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od datuma objave poziva) do iznosa 15.000,00 HRK;
◊ Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta, usluge financijske revizije do iznosa 15.000,00 HRK;
◊ Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti, sukladno poglavlju 5 .6 ovih Uputa