Program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“ za 2019. godinu.
- Subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge)
- OPG-obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja pružaju ugostiteljske i/ili turističke usluge
MJERE PROGRAMA
MJERA A – POVEĆANJE STANDARDA, KVALITETE I DODATNE PONUDE SLJEDEĆIH VRSTA UGOSTITELJSKIH OBJEKATA:
Kroz mjeru A podupire se povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude smještajnih objekata vrste: hoteli, kampovi, ostali ugostiteljski objekti za smještaj i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, sufinanciranjem prihvatljivih projektnih aktivnosti, kao što su: podizanje kvalitete uz uvjet dostizanja više kategorije, razvoj i unaprjeđenje dodatnih sadržaja, tematsko definiranje smještajnih kapaciteta, ulaganje u zeleno poduzetništvo, izgradnju novog kampa ili kamp odmorišta u kontinentalnom dijelu Hrvatske, jadranskom zaleđu te na otocima gdje takvih sadržaja nema, aktiviranje planinarskih i lovačkih domova, izgradnja ili uređenje objekata za robinzonski i BIKE smještaj, povećanje i poboljšanje uvjeta za boravak osoba s invaliditetom, uređenje izletišta, kušaonica, vinotočja, te razvoj etno, tradicijskih, lovnih, ribolovnih, konjičkih i drugih dodatnih sadržaja na poljoprivrednim gospodarstvima.
- A1 – HOTELI
- A2 – KAMPOVI
- A3 – OSTALI UGOSTITELJSKI OBJEKTI ZA SMJEŠTAJ
- A4 – OPG (Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo koje pruža ugostiteljske i /ili turističke usluge)
MJERA B – RAZVOJ POSEBNIH OBLIKA TURIZMA
MJERA C – DOSTUPNOST I SIGURNOST
Mjera C odnosi se na dostupnost i sigurnost turista, kroz sufinanciranje javno dostupnih defibrilatora (medicinski uređaji za spašavanje i oživljavanje) u ugostiteljskim objektima na otocima i na brodovima za krstarenje Jadranom, uz obveznu edukaciju djelatnika, te sufinanciranje inovativnih IT tehnologija vezanih za digitalnu interakciju s gostima, te aplikacije vezane za povećanje vidljivosti destinacijske ponude, posebnih oblika turizma, tematskih proizvoda i ruta.
1. Provođenje programa javno dostupne defibrilacije u ugostiteljskim objektima (prioritetno: hoteli, kampovi, marine) na otocimai na brodovima za krstarenje Jadranom. Prednost imaju ugostiteljski objekti na otocima koji u blizini nemaju zdravstvenih ustanova.
MJERA D – PREPOZNATLJIVOST
Mjera D odnosi se na prepoznatljivost, pa će se tako financirati plasman otočnih proizvoda kroz opremanje prodajno izložbenih prostora u ugostiteljskim objektima na otocima, te realizacija tematskih ruta i kreiranje paket aranžmana na temu „Hrvatski otočni proizvodi“. Kroz ovu mjeru također će se sufinancirati veći međunarodni skupovi u Hrvatskoj koji su vezani za investicije u turizmu, kao i promotivne aktivnosti vezane za prepoznatljivost pojedinih posebnih oblika turizma udruženih subjekata na nacionalnoj razini.
- Plasman otočnih proizvoda kroz turizam, koji su temeljem propisanih kriterija izvrsnosti, izvornosti i tradicije dobili oznaku „Hrvatski otočni proizvod“.
- Sufinanciranje međunarodnih skupova/foruma u RH vezanih za investicije u turizmu, uz uvjet sudjelovanja minimalno 200 gospodarskih subjekata.
- Sufinanciranje promotivnih aktivnosti vezanih za prepoznatljivost pojedinih posebnih oblika turizma ili tematske ugostiteljsko turističke ponude za najmanje 20 poslovnih subjekata.
ISPLATA
- 60 % iznosa odobrene potpore po zaključenju Ugovora.
- ostatak iznosa po dostavljenom i prihvaćenom privremenom izvješću s računima o utrošku sredstava za avansnu isplatu te dokazima o plaćanju
OPĆI KRITERIJI ZA OCJENU PROJEKTA
- važnost projekta za proširenje/poboljšanje turističke ponude i produljenje sezone
- utjecaj projekta na uštede u poslovanju, samozapošljavanje, zadržavanje postojećih ili otvaranje novih radnih mjesta
- realnost provedbe projektnih aktivnosti, mogućnosti za primjenu ideja, razina tehničke i druge prateće dokumentacije
- važnost projekta za stvaranje uvjeta novih tržišnih segmenata za turiste s invaliditetom i posebnim potrebama
- vrijednost projekta u smislu očuvanja tradicijskih/autohtonih vrijednosti, tradicijskog graditeljstva, kulturne baštine, očuvanja/uređenja okoliša
- turistička razvijenost područja na kojem se projekt realizira, pri čemu veći broj bodova pripada turistički nerazvijenijim područjima (kontinentalni dio RH, osim grada Zagreba, jadransko zaleđe i otoci
- inovativnost i kreativnost projekta i/ili važnost projekta za unapređenje prepoznatljivosti destinacijeili pojedine grupe proizvoda
- postotak uloženih vlastitih sredstava u projektne aktivnosti iz predloženog troškovnika
- rezultati rada i dosadašnje iskustvo u području ugostiteljstva i turizma