Ulaganja u vinarije i marketing vina u 2021. godini
Ulaganja u vinarije i marketing vina
Otvoren je javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje od 2019. do 2023. godine za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina u 2021. godini, a rok za podnošenje prijava je 30. travnja 2021. godine.
Intenzitet potpore po projektu je:
- EUR 1.500.000 za mikro, mala i srednja poduzeća (uključujući i fizičke osobe):
- EUR 750.000 za velika poduzeća s manje do 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR;
- EUR 550.000 za velika poduzeća koja imaju 750 ili više zaposlenih ili promet od 200 milijuna EUR i više.
Razina potpore:
- za mikro, mala i srednja poduzeća (uključujući i fizičke osobe) iznosi 50% prihvatljivih troškova;
- za velika poduzeća s manje do 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25% prihvatljivih troškova;
- za velika poduzeća koja imaju 750 ili više zaposlenih ili promet od 200 milijuna EUR i više potpora iznosi 24% prihvatljivih troškova.
U slučaju da odluka o odobrenju projekta bude donesena do 15. listopada 2021. godine primijeniti će se uvećani intenzitet potpore:
- za mikro, mala i srednja poduzeća (uključujući i fizičke osobe) iznosi 70% prihvatljivih troškova;
- za velika poduzeća s manje do 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 35% prihvatljivih troškova;
- za velika poduzeća koja imaju 750 ili više zaposlenih ili promet od 200 milijuna EUR i više potpora iznosi 34% prihvatljivih troškova.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi su troškovi:
- izgradnje/poboljšanja, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi prenamjene u vinarije i/ili prezentacijske i/ili prodajne objekte uključujući i kupnju zemljišta kao jedne od aktivnosti u okviru projekta s ciljem izgradnje vinarije i/ili prezentacijskog i/ili prodajnog objekta,
- uređenje okoliša, manipulativnih površina i parkirališta na gospodarstvu te izgradnja pristupnih puteva do objekta na gospodarstvu;
- troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti,
- opći troškovi povezani s izgradnjom/poboljšanjem, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme,
- troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova
Prihvatljivi korisnici mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su:
- poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave),
- organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.
Fizičke osobe moraju biti u sustavu poreza na dohodak ili dobit. Isto tako podnositelj mora dokazati sljedeće, da ima dostatne tehničke i financijske resurse:
- da odabrani ponuditelji raspolažu resursima za izvođenje/ isporuku nuđenih roba, usluga i/ili radova koji su predmet projekta;
- da ima vlastita sredstva u iznosu najmanje 50% od ukupnog iznosa prikazanih vlastitih sredstava i/ili da će pribaviti sredstva iz vanjskih izvora za financiranje projekta;
- da je sposoban podmiriti obveze u roku njihova dospijeća.
Ako trebate dodatne informacija ili konzultantske usluge za prijavu na navedeni Program ili za neki drugi oblik financiranja slobodno nas kontaktirajte:
Kontakt Split: 098 160 1261
Kontakt Zagreb: 098 923 1979
Izvor: Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju