
Potpore za digitalizaciju poslovanja

Potpore za digitalizaciju poslovanja MSP-ova
PREDMET POZIVA:
Pozivom potpore za digitalizaciju poslovanja će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Jadranske, Panonske i Sjeverne Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja.
CILJ NATJEČAJA
Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, a posebno poduzetnika početnika, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.
Ciljana skupina: MSP-ovi
Ukupan iznos: 30.000.000,00 EUR
- Jadranska Hrvatska – 8.000.000,00 EUR
- Panonska Hrvatska – 16.000.000,00 EUR
- Sjeverna Hrvatska – 6.000.000,00 EUR
Bespovratna sredstva: Od 30.000,00 do 120.000,00 eura
Intenzitete potpore: 50% – 85%
- Do 50 % prihvatljivih troškova Srednja poduzeća
- Do 65 % prihvatljivih troškova Mala poduzeća
- Do 80 % prihvatljivih troškova Mikro poduzeća
Najviši intenziteti potpora za novoosnovana poduzeća (do 3 godine starosti) mogu se povećati za 5 % u odnosu na osnovne intenzitete.
Očekivani datum objave: prvi kvartal 2025.
Prihvatljivost prijavitelja
Prihvatljivi su sljedeći Prijavitelji:
- Prihvatljiv prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik
- na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.
- Prijavitelj mora djelovati u okviru barem jednog tematskog područja u okviru S3.
TKO NE MOŽE APLICIRATI
Kriteriji za isključenje prijavitelja:
- veliko poduzeće
- udruga ili dobrotvorna organizacija
- ako prijavitelj djeluje u sektoru J 58.2 Izdavanje softvera i K Telekomunikacije, računalno programiranje, savjetovanje, računalna infrastruktura i ostale informacijske uslužne djelatnosti
- ako prijavitelj ne djeluje u barem jednom tematskom području u okviru S3
- ako prijavitelj djeluje u sektoru primarne proizvodnje proizvoda ribarstva i akvakulture
- ako prijavitelj djeluje u sektoru prerade i stavljanja na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture
- ako prijavitelj djeluje u sektoru primarne proizvodnje poljoprivrednih proizvoda
- ako prijavitelj nema minimalno dva (2) zaposlena na puno radno vrijeme (na temelju sati rada)u prethodnoj godini
- ako ukupni poslovni prihodi prijavitelja iznose manje od 100 % ukupno zatražene potpore
- ako prijavitelj ima iskazanu negativnu EBITDA-u (poslovni prihod – poslovni rashod + amortizacija) prema godišnjem financijskom izvješću ili iskazan gubitak prema DOH obrascu
- ako je prijavitelj poduzetnik u teškoćama
Prihvatljive aktivnosti i troškovi
- Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
- Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća.
Napomena: Aktivnosti pod br. 2. ne mogu se provoditi samostalno, nego isključivo zajedno s aktivnosti pod brojem 1.
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 1.
- troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
- troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
- edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 2.
- usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).
Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta. Neizravni troškovi odnose se na troškove uredskog prostora (najam prostora, režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, i sl. te troškove održavanja uredskih prostora za potrebe provedbe Projekta)
Ako trebate dodatne informacija ili konzultantske usluge da bi ostvarili potpore za digitalizaciju poslovanja ili za prijavu na neki od najavljenih Natječaja ili za neki drugi oblik financiranja slobodno nas KONTAKTIRAJTE.
Ako se želite kvalitetno pripremiti za potpore za digitalizaciju poslovanja molimo da nam pošaljete poruku s osnovnim informacijama koje uključuju Vaše ime, ime poduzeća, kontakt (email) i kratak opis djelatnosti kojom se bavite kao i planiranih ulaganja. Javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku.
IZVOR: esavjetovanje
ADITUS PRO
info@aditus-pro.hr
zagreb@aditus-pro.hr