Uključivanje djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti u sport

Uključivanje djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti u sport

Ključni elementi Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Uključivanje djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti u sport“

Opći cilj Poziva je povećanje socijalne uključenosti ranjivih skupina provedbom programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti.

Specifični cilj je:

Poboljšanje pristupa pripadnika ranjivih skupina (djeca i mladi u riziku od socijalne isključenosti, djeca s teškoćama u razvoju te djeca i mlađe punoljetne osobe s problemima u ponašanju) sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima s ciljem povećanja njihove socijalne uključenosti.

  • Ciljana skupina: Pravne osobe iz sustava sporta upisane u Evidenciju pravnih osoba u sportu i osnovne i srednje škole prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih koje imaju osnovano školsko sportsko društvo
  • Ukupan iznos:  19.000.000,00
  • Bespovratna sredstva: Od 50.000,00 do 150.000,00 eura 
  • Intenzitete potpore: do 98%
  • Očekivani datum objave: prvi kvartal 2025.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI

OBAVEZNA AKTIVNOST

1. Provedba postojećih programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljne skupine.

IZBORNE AKTIVNOSTI

1. Osiguravanje preduvjeta (uključujući nužnu stručnu podršku i/ili unapređenje programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti) za sudjelovanje djece s teškoćama u razvoju u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima;

2. Podizanje svijesti o važnosti integriranja korisnika u sportske programe i natjecanja pravnih osoba iz sustava sporta.

HORIZONTALNE AKTIVNOSTI

1. Komunikacija i vidljivost:

  • promocija projektnih aktivnosti kroz završnu konferenciju;
  • priprema, oblikovanje, tisak i/ili nabava promotivnih materijala i materijala za izvršenje obveze komunikacije i vidljivosti

2. Upravljanje projektom i administracija

  • rad projektnog tima i upravljanje projektom.

Prijavitelj u okviru projektnog prijedloga mora planirati te opisati provedbu horizontalnih aktivnosti, međutim nije u obvezi planirati troškove potrebne za provedbu horizontalnih aktivnosti (u slučaju kada troškove Prijavitelj snosi sam).

Prijavitelj u okviru projektnog prijedloga nužno mora odabrati naznačenu obveznu aktivnost, dok je iz popisa izbornih aktivnosti dužan odabrati minimalno jednu aktivnost.

Dodatne aktivnosti nisu prihvatljive.

 

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI

Prijavitelj mora biti jedan od sljedećih pravnih subjekata:

1. pravne osobe iz sustava sporta upisane u Evidenciju pravnih osoba u sportu;

2. osnovne  i srednje škole prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih koje imaju osnovano školsko sportsko društvo.

Prijavitelj mora ispunjavati sljedeće uvjete:

Pravne osobe iz sustava sporta

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj  ili upisan u Registar udruga;
  • biti upisan u Evidenciju pravnih osoba u sportu.

Osnovne i srednje škole

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj;
  • biti osnovna i/ili srednja škola prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

Formiranje Partnerstva i prihvatljivi Partneri

Prijavitelj može prijaviti i provoditi projekt samostalno ili u Partnerstvu. Prijavitelj može istovremeno biti Partner u 5 projektnih prijedloga. Partner može istovremeno biti Partner u 5 projektnih prijedloga.

Partner mora biti jedan od sljedećih pravnih subjekata:

  1. Pravne osobe iz sustava sporta upisane u Evidenciju pravnih osoba u sportu
  2. Dječji vrtić  prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
  3. Osnovne i srednje škole prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih koje imaju osnovano školsko sportsko društvo
  4. Ustanove iz sustava visokog obrazovanja prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
  5. Udruge koje su u Registru udruga registrirane pod djelatnostima br. 9.1., 11.1, 11.2. i 12.
  6. Ustanove socijalne skrbi: zavod, obiteljski centar, dom socijalne skrbi i centar za pomoć u kući.

Partner mora ispunjavati sljedeće uvjete:

Pravne osobe iz sustava sporta

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj,
  • biti upisan u Evidenciju pravnih osoba u sportu.

Dječji vrtić

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj,
  • biti dječji vrtić prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

Osnovne i srednje škole koje imaju osnovano školsko sportsko društvo

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj,
  • biti osnovna i/ili srednja škola prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih,
  • imati osnovano školsko sportsko društvo.

Ustanove iz sustava visokog obrazovanja

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj,
  • biti ustanova iz sustava visokog obrazovanja prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

Udruge koje su u Registru udruga registrirane pod djelatnostima br. 9.1., 11.1, 11.2. i 12.

  • na dan objave Poziva biti upisane u Registar udruga pod djelatnostima br. 9.1., 11.1, 11.2. i 12.

Ustanove socijalne skrbi: zavod, obiteljski centar, dom socijalne skrbi i centar za pomoć u kući

  • na dan objave Poziva biti registrirane u Republici Hrvatskoj,
  • na dan objave Poziva biti upisane u Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi.

Uloga Prijavitelja i Partnera u provedbi mora biti jasno naznačena u projektnom prijedlogu.

PRIHVATLJIVI TROŠKOVI

Projektni prijedlozi mogu sadržavati sljedeće prihvatljive vrste troškova:

1. IZRAVNI TROŠKOVI

Izravni troškovi su svi oni troškovi koji se mogu direktno povezati s provedbom aktivnosti ili projekta i gdje se izravna povezanost može demonstrirati/dokazati.

Potkategorije izravnih troškova:

Izravni troškovi osoblja: Troškovi osoblja su troškovi koje je moguće jasno identificirati i koji proizlaze iz Ugovora o radu ili Rješenja između poslodavca i radnika a odnose se na trošak rada djelatnika/zaposlenika između poslodavca i fizičke osobe. Trošak rada osoblja se odnosi na osoblje koje je izravno uključeno u provedbu projekta i projektnih aktivnosti, tj. izravno doprinosi ostvarenju ciljeva projekta.

Ostali izravni troškovi: svi ostali izravni troškovi koji nisu izravni troškovi osoblja.

  • trošak ugovora o (autorskom) djelu/volonterskom ugovoru za provedbu programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljne skupine (trošak trenera)
  • naknade za vanjske usluge izravno vezane uz provedbu projektnih aktivnosti (ugovori o djelu koje pružaju fizičke osobe (asistenti) koje sudjeluju na provedbi projekta, a koji nisu zaposlenici korisnika, a u izravnoj su vezi s ostvarenjem jednog ili više ciljeva projekta, ugovori o uslugama za odgovarajuće stručne osobe ako potrebe krajnjih korisnika podrazumijevaju njihovo sudjelovanje u provedbi projektnih aktivnosti). U slučaju angažiranja izvršitelja vanjskih usluga putem ugovora o djelu ili autorskih ugovora treba voditi računa o zakonskim odredbama koje ove poslove utvrđuju kao privremene i povremene.
  • nabava sportske opreme za sudionike sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti projekta
  • troškovi prilagodbe, odnosno unapređenja programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljnu skupinu djece s teškoćama u razvoju
  • troškovi rada stručnjaka za ostvarivanje preduvjeta za sudjelovanje ciljne skupine u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima (npr. kineziterapeuti, liječnici, psiholozi, fizioterapeuti)
  • troškovi sudjelovanja ciljnih skupina u projektnim aktivnostima:
    • troškovi prijevoza na mjesto i s mjesta provedbe projektnih aktivnosti
    • troškovi smještaja
    • ostali troškovi vezani uz sudjelovanje ciljnih skupina u projektnim aktivnostima (npr. kotizacija, troškovi hrane i pića)
    • troškovi najma prostora povezani s održavanjem sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti isključivo za pripadnike ciljne skupine
  • troškovi promidžbe i vidljivosti:
    •  troškovi organizacije radionica i konferencija
    • troškovi najma prostora povezani s održavanjem radionica i konferencija
  • troškovi sudjelovanja na natjecanjima
    • troškovi kotizacije
    • troškovi prijevoza
    • troškovi smještaja.

Napomena:

Navedena lista prihvatljivih vrsta troškova je indikativna. Prihvatljivost troškova koji nisu gore navedeni procjenjivat će se na temelju povezanosti s predloženim aktivnostima.

2. NEIZRAVNI TROŠKOVI

Neizravni troškovi su svi prihvatljivi troškovi nastali provedbom projekta, koje nije moguće nedvojbeno i izravno povezati s jednom ili više projektnih aktivnosti, već s provedbom projekta u cjelini. Takvi troškovi mogu uključivati administrativne troškove za koje je teško utvrditi vrijednost koja se veže uz provedbu aktivnosti. Tipični neizravni troškovi su troškovi upravljanja, troškovi postupka zapošljavanja, računovodstveni troškovi, trošak struje, vode, telefona i sl. Izračun neizravnih troškova vrši se primjenom paušalne stope sukladno točki 8.2. Upotreba pojednostavljenih troškovnih opcija.

 

Razdoblje provedbe projekta može trajati najmanje 12 mjeseci, a najviše 36 mjeseci od datuma kada je na snagu stupio Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava.

Upotreba pojednostavljenih troškovnih opcija

Paušalne stope

U okviru Poziva Prijavitelj mora odabrati ponuđenu kombinaciju modela paušalne stope:

Izravni troškovi osoblja izračunavaju se primjenom paušalne stope od 20 % na ostale izravne troškove osim izravnih troškova osoblja.

Za ostale izravne troškove je potrebno primijeniti odgovarajuću kategoriju troška prilikom popunjavanja troškovnika projektnog prijedloga. Na temelju ukupnih iznosa za ostale izravne troškove, automatski se prilikom popunjavanja prijavnog obrasca izračunava primjenjiv postotak za izravne troškove osoblja.

Neizravni troškovi izračunavaju se primjenom paušalne stope od 15 % na prihvatljive izravne troškove osoblja.

Na temelju ukupnog iznosa za prihvatljive izravne troškove osoblja, automatski se prilikom popunjavanja prijavnog obrasca izračunava primjenjiv postotak za neizravne troškove.

Napomena: Tijekom provjera i odobravanja zahtjeva za nadoknadom sredstava neće se vršiti kontrola popratne dokumentacije za troškove projekta izračunate primjenom paušalne stope, osim u slučaju sumnje na počinjenu nepravilnost/prijevaru.

Neovisno o korištenju pojednostavljenih troškovnih opcija, Korisnik je dužan za vrijeme trajanja ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava izvršiti sva plaćanja, poštivati odredbe Pravilnika o prihvatljivosti troškova u okviru Europskog socijalnog fonda plus (dostupno na ESF+ internetskoj stranici) te sve relevantne odredbe nacionalnog i europskog zakonodavstva u smislu troškova i izdataka nastalih prilikom provedbe projekta.

Tijekom provjere prihvatljivosti izdataka, ukupan iznos prihvatljivih ostalih izravnih troškova koji nisu troškovi osoblja te operacije ne može se povećati u odnosu na zatraženi u prvobitno podnesenom Prijavnom obrascu. Svi projektni prijedlozi moraju imati uključenu kategoriju izravnih troškova osoblja od 20 % te neizravnih troškova 15 % slijedom čega se, nakon provedenog postupka provjere prihvatljivosti izdataka, iznos fiksne stope (20 %) prilagođava konačno utvrđenom iznosu ostalih prihvatljivih izravnih troškova koji nisu troškovi osoblja te operacije, odnosno iznos neizravnih troškova (15 %) se prilagođava konačno utvrđenom iznosu prihvatljivih izravnih troškova osoblja.

Ako konzultantske usluge za prijavu na Poziv uključivanje djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti u sport ili na neki od najavljenih Natječaja ili dodatne informacije slobodno nas KONTAKTIRAJTE.

Ako se želite kvalitetno pripremiti za Poziv uključivanje djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti, molimo da nam pošaljete poruku s osnovnim informacijama koje uključuju Vaše ime, ime poduzeća, kontakt (email) i kratak opis djelatnosti kojom se bavite kao i planiranih ulaganja. Javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku.

ADITUS PRO TEAM

KONTAKT:

Izvor: esavjetovanje

info@aditus-pro.hr
zagreb@aditus-pro.hr